Berättelsen om Pi

Flera av er har säkert hört talas om succé filmen 'Berättelsen om Pi'.
Jag bestämde mig för att jag skulle se den eftersom alla sa att den var så bra, och dessutom så har trailerna som gått på tv:n för den sett helt fantastiska ut.
Jag blev iallafall inte besviken! Riktigt bra film, och sjut häftig grafik (Om ni ser den ska ni dock kolla på den på bio eller på en högupplöslig skärm istället för att streama den, det ger den inte rättvisa).
Men det är en film som verkligen får en att tänka till, när filmen slutar måste man liksom återvända till verkligheten, men det går inte riktigt.
Kan verkligen rekommendera den! Här är trailern!
 
 
Hoppas ni har en grym början på sportlovet! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0