iPhone iOS 7

Ingen har väll missat iPhones nya uppdatering antar jag?
Jag har inget emot Apple som företag. Eller snarare älskar jag dem! De gör faktiskt väldigt bra datorer och mobiler. Alla deras produkter är välgjorda och för att inte tala om snygga.
Men tillomed jag som en trogen Applelist måste säga att den nya designen påminner något extremt om samsungs mobiler.
Det är lite synd faktiskt. Deras gamla design hade alltid varit väldigt stilren. Den såg fräsch och lyxig ut på något sätt. Dessutom var de ensamma om den designen. Jag har hört väldigt många säga att de tycker den är "barnslig".

Som en kortslutsats skulle jag vilja säga att jag personligen tycker om designen, men håller helt klart med om att den påminner mycket om samsung.




Har du några åsikter du vill dela med dig av? 

Släng in en kommentar vet jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0