Tiden går fort när man har kul

Exakt ett år och nitton dagar tog det för mig att påminnas om att jag har en blogg att uppdatera. Tänk vad tiden går fort ibland! Men inte gör väll det så mycket? Ett års mer erfarenhet har jag nu på händerna och förhoppningsvis har det gjort mig ännu lite klokare och ännu lite mer underhållande.
 
Såhär när kylan har sträckt sig över hela Sverige så kliver jag in som en liten sol som ni kan värma er på. Välkommen återigen till Glamourest och hjälp mig att dra upp denna rostiga gamla blogg från graven. För nu jäklar ska jag se till att ni har något att läsa om. 
 
 
 
 
Som vanligt så hälsar jag tema förslag välkomna med öppna armar. Lämna en kommentar nedan eller maila på min återuppfunna mail: [email protected]
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0